Onsdag kväll..


Sååå nu är Micke hemma igen :) Skönt.
Oliwer var vaken lite längre så Micke han träffa
honom innan han skulle sova. Han har precis somnat nu.
Han lär ju va helt död efter sitt härjande denna vecka.
Sover inget på dagarna..bara varit allmänt missnöjd!
Humörsvängingar så det skriker om det..men han är
ju underbar ändå min lille suris =)

Jag kika på en dokumentär nyss som handlade om
kvinnor som ville få döttrar. Två familjer hade fyra
pojkar & en familj hade.......ÅTTA. Herregud?!
Familjen som hade åtta pojkar hade försökt få
en flicka i 21 år..första gången hon vart gravid
så va det en flicka, men hon dog i magen.
Sen efter det blev det bara pojkar. Och den
ena tjejen som hade fyra söner va gravid igen,
när dom skulle göra ultraljudet så visade det
en femte pojk. Hon grät och vart så besviken.
Hon va älskade ju självklart sina fyra söner
men ville så gärna ha en tjej...kan förstå besvikelsen
lite faktiskt..men hon var heeelt deprimerad..kunde inte
tänka sig att få leva utan en dotter. Hon som hade åtta
pojkar hade gett upp hoppet :P

Jag känner på ett sätt att det inte spelar någon
roll om jag får en flicka eller pojke nästa gång.
Bara bebisen är frisk! och får man en pojke igen
så är ju det mysigt med tanke på att Oliwer har
en lillebror som han kan leka med. Men på ett
sätt så vore det ju så mysigt att ha en av varje.
Ni vet, göra frisyrer och göra massa sånna där tjej
grejer när barnet blir större. Tror inte Oliwer tex kommer
vilja att åka till Göteborg en helg och shoppa med mig :P
Hur som helst, så älskar man garanterat barnen lika mkt.
Även om det skulle bli åtta av samma kön!

Nu ska jag käka upp min kex choklad som Micke köpte med.
Har börjat kika på någon film på åttan...verkar inge vidare bra
så får se om vi kikar klart!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0