Monday


Halloj =)

Då var det måndag igen. Men Micke är hemma denna vecka så
det är skönt =) I går hade vi myskväll med Jospehine & Knodden.
Käkade tacos & kollade på film. I morrse åkte jag ner med Josephine
till stan. Köpte en tröja & en sjal för mitt present kort jag hade.
Sen blev det ett naglack, strumpbyxor & en ögonbrynspenna
för mitt andra presentkort på lindex. Köpte även en mössa
på kappahl till Oliwer. Jätte mjuk & skön! Blev han inte söt?











Vi tog även en fika på ströget sen handlade vi lite mat tills ikväll.
Ska göra smördegsinbakad fläskfilé och grejjer =) blir fint det.
Josephine sitter & målar sina naglar nu med mitt nya graffiti naglack.
Ska bli spännande och se hur det blir =) hon har det ljus rosa naglacket
som jag köpte, (på bilden) sen ska hon ta det svarta graffiti naglacket över.
Jag ska nog köra på vitt graffiti över det rosa.

Micke blir snart hämtad av Knodden. Dom ska dricka öl och spela
tevespel hos Sonny hela dagen/kvällen, ett grabbgäng. Så vi tjejer
ska ha mys hemma hos mig som sagt. Lina kommer sen med:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0