Lyckad middag..


...Ja, gårdagens middag med mina tjejer blev super god!
Helstekte en fläskfilé som vi sedan gjorde några "hål" i.
Fyllde den med vitlöksklyftor och sen kavlade vi ut
smördeg som vi la i fläskfilén i. Sen tjoff in i ugnen.
Till det åt vi potatisklyftor, en god sallad & bea sås!

När lillen somnat så plockades det fram naturgodis
& cola sen kikade vi på den gamla filmen Ghost.
Den är såå bra. I slutet så kom tårarna..snyfft. Vacker!

Patrick swayze & Demi moore hade huvudrollerna.





Oliwer sov länge i morrse, såå skönt...vi gick inte upp fören klockan
va efter nio. Han har tagit sovmorgon dom senaste dagarna.
Han behöver nog det eftersom det inte passar att sova på dagen.
Igår höll jag & Josephine på hur länge som helst med att försöka
få han att sova. Tillslut sov han 45 min, sen va de full fart igen :P

Nu har jag precis satt in en blåbärs paj i ugnen, mina systrar
kommer om en stund. Får hoppas den blir god!

Sen i eftermiddag ska jag tydligen iväg och besikta bilen.
Micke tror dom är snällare om en tjej kommer..haha.
Ska hämta upp Lina så får hon hänga med.

Ne om man ska försöka fräscha till sig lite!

Pus&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0