Julgodis :)


Idag så mötte jag Josephine på stan. Köpte en julklapp
till Micke åsen skulle jag köpa en mascara på lindex men
sluta med att jag ställde tillbaka den och gick ut.
Lång kö som vanligt & en kassa som vanligt.

Sen köpte vi med lite bakgrejjer och så bakade vi
lite julgodis när vi kommit hem & Josephine slängt
i en hårfärg i mitt hår. Blev Mozartkulor & häxgodis med
coccos i oxå :) Skulle även gjort mint kyssar men som vanligt
när vi handlar så glömmer vi något! Så får fortsätta nästa
vecka att baka :)

Denna brud är ju så grymt snygg, även när hon bakar.



Och jag...hmm skit snygg me hårfärg i hövvet! provsmaka måste man =)





Oliwer fick nöja sig me sin leksak att smaska på !













Nu är Oliwer badad & har fått på sig pyamasen. Väntar på älsklingen
som kommer hem när som helst. Är hungrig så jag hoppas han har med
sig pizza!!!

Ne nu ska jag fila klart naglarna.

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Och du är mitt lilla mammakex <3

2010-12-09 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0