I morgon är det julafton!


Jag bara älskar julen! Maten, paketen, julgodiset, gemenskapen,
jaa alltihop!
Och är det inte helt underbart att det är så mkt snö oxå?
Fast några grader varmare kunde det kanske vara...det är sjukt
kallt ute nu!

Micke har hållt på och grejjat med bilen hela dagen och Oliwer
har varit hos sin farmor så jag kunde dra ner på stan i lugn och ro.
Fikade med Josephine och då fick jag julklapp av chefen. En choklad ask
och present kort på vero moda =) Köpte även kläder till Oliwer som
han ska ha på sig i morgon, slips och grejjer =) så söt han kommer bli.

Nu håller Micke på och grejjar med julskinkan och jag ska nog ta
mig en dusch snart. Ikväll är det uppesittar kväll som gäller.
Spela bingolotto och dricka glögg...mysa till det ordentligt!
Va meningen att Josephine, Knodden, Lina & Gottan skulle kommit
hit men jag kände att det blev lite jobbigt när Oliwer varit som han
varit denna vecka..blir ju ledsen när han träffar massa folk =P
Jobbigt att sitta och va rädd att han ska vakna när vi har främmat.
Men i natt sov han iaf bra :) såå skönt.

Neee ska ta och slå in sista julklappen så det är gjort.

Ha en mysig kväll nu och en underbar julafton!
Så hörs vi efter allt julstök =)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0