Hallojsan!


Jaha vad har man gjort i dagens..inte så mkt på förmiddan,
Micke va bakis eklart så han sov till halv tolv. Inge vidare sällskap =)
Pappa hämtade mig och Oliwer vid två tiden. Så åkte vi hem till han
och mamma. Åt mat och fikade, julgodiset jag bakat var mkt populärt :)

 

 

 

Kom hem för en stund sen nu. Micke ska snart åka.
Han åker själv så han åker redan ikväll..skönt det eklart
så han får sova lite när han kommer fram.

Marre kommer hit i morrn och sover ett par dagar.
Såå skönt att få sällskap! Så nu känns denna vecka
lite lättare..åså kommer ju Micke som sagt hem
på onsdag redan.

Jag är förövrigt sååååå sugen på cola..men har ingen.
Kommer sitta å tänka på det hela kvällen nu bara
för det...attans! får nöja mig med bubbel vatten.

Ska kika på gossip girl åså sen..blir väl inte mkt
mer..verkade inte va nått på teven!

Ha en mysig söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0