Hallå :)


Hoppas ni hade en lika underbar jul som mig?
Oliwers första jul igår och han va på strålande humör =)
Firade först hemma hos Mickes mamma & sambo där det
blev mat, kalle anka & tomten!

 
 
 

Oliwer gillade inte tomten till en början...





Sen gick det bättre =)



Efter lite julklapps utdelning åkte vi vidare till mamma & pappa.
Där mormor, per & syrran oxå var. Min andra syster ska fira med
oss idag. Iaf så blev det julmat, mamma & pappa gör världens
goaste julbord det kan jag lova!!!

Tog bara kort på all kall mat, glömde "varmbordet".

 
 

Fick en riktig snygg bild på mamma....=P









Nu orkar jag inte lägga upp mer kort för det tar ju tusen år.
Jag & Oliwer fick sååå himla mkt fina saker! Ska ta kort på allt
sen och lägga upp så ni får se alla saker. Men det hinner jag inte
nu, fixar det ikväll =) Nu måste jag blåsa håret och fixa i ordning
mig för klockan elva ska vi va hos mormor och fika. Sen klockan
tre blir det hem till mamma & pappa och käka julmat igen =)

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0