God morgon!


ååh så skönt med sovmorgon...Oliwer sov till halv nio i morrse och
igår sov han till halv tio. Hur skönt som helst..han har vaknat halv
sju hela veckan typ. Så nu har vi precis badat jag & han :) mys.
Mkt lättare att bada med han än att ha honom i baljan nu när han
är så stor.



Gårkvällen va förövrigt..mmmm underbar!!

Jay vann som förväntat. Kikade på nyhetsmorgon nyss och
han va med där. Dom frågade om allt skvaller om Minna & han
var en bluff, det får ni se sa han. Han ville inte svara på det..
Han verka förövrigt lite borta tyckte ja..:S kanske fick i sig
något annat än sprit igår vem vet =)

Nuuu ska jag ta och fixa i ordning mig och plocka lite här hemma.
Har bokat tid i tvättstugan så ska dra dit å tvätta snart med.
Har en massa tvätt å får ju inte plats att hänga upp allt här hemma.
Lättare att tvätta där! sen ska jag väl försöka ta tag i att rensa
Oliwers kläder...har en hel kasse här...vad ska sparas å vad
ska skänkas bort...han är fyra månader, ja fattar inte hur han
har hunnit använda alla dessa kläder?! jösses...

Ne dax att ta tag i dagen!

Vi hörs ikväll.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0