God morgon på er!!


Läget? här är det prima skinka.

Va orolig för att jag inte skulle få sova nått i natt
eftersom Oliwer var som han var i gårkväll.
Vaknade halv nio efter han somnat å grejja i munnen
å va ledsen. Men somnade om som tur va. Sen har han
sovit bra hela natten. Vi gick upp nio, gött :)

Sitter här & funderar på mitt hår...har lust att förnya mig lite.
Kanske klippa lugg igen? längden vill jag spara...vill ha lååångt
hår. Om nu det går. Tydligen har alla en maxlängd. Inte alla som
kan å hår ner till rumpan tex..utan mitt hår kanske slutar växa när
det kommit ner till axlarna typ...trist. Vill ha låååångt..

Sugen på att göra mig riktigt snygg bara...klä upp mig...sminka mig.
Ja ni vet...lite sugen på att gå ut faktiskt. Va ju ett bra tagsen. Just att
bara träffa folk! vissa träffar man ju bara ute. Har inte varit riktigt
uppklädd och ordning gjord på länge..jag går här hemma i mina mjukisar
å knut i hövvet =) spyfläckar på kläderna...haha ne riktigt så illa är det väl inte.
Först å främst får jag nog jobba på min separations ångest. Har bara varit
ifrån Oliwer max tre timmar sen han föddes. Ska ut och äta nån helg med jobbet
iaf nu..Frankie ville bjuda på mat nu i juletider. Skoj! Saknar allt jobbet och
mina arbetskamrater. Dock jobbar ju inte Sophia längre! trist :(

Neee men va tycker ni...lugg eller inte?

Snart får vi ta en sådan här kväll i repris tjejer :D



Nu ska ja ha morgon mys me lillprinsen!

Kommentarer
Postat av: josephine

Lugg för tusan!!! Det är superfint på dig. Och det är klart att vi ska ha en sån kväll igen ;-)

2010-12-15 @ 17:30:48
Postat av: Anonym

Du är snygg i allt men lugg är allt lite extra snyggt!

2010-12-15 @ 19:16:53
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lugg

2010-12-16 @ 08:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0