God morgon!



Precis gått upp och fixat frukost.

Tänkte på de deprimerande inlägget jag skrev igår.
Skickade mess med älsklingen kl nio igår kväll, då jobbade dom
fortfarande. Varit uppe sen halv två på natten. Sen skulle
dom upp halv sex idag...då kände ja att jag ska inte klaga..
Jag får åtminstonde va hemma med Oliwer och träffa han
varje dag. Det får inte Micke...usch skulle ja aldrig klara.
Neee fy vilket slitar jobb han har. Mkt pengar men det är det
inte värt..

Ne nu ska jag dricka upp kaffet ser får vi se vad dagen
har att erbjuda. Oliwer ligger här o drar sig i örat samtidigt som
han trycker in hela knytnäven i munnen så han får kväljningar...
det där me örat börja han me för ett par dagar sen..hmm



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0