God kväll!


Har precis lagt en övertrött liten kille..han har inte sovit mkt
på dagen så ögonen har gått i kors på han här hela eftermiddagen.
Men inte ville han sova, såndär blir han när han är övertrött.
När jag sjöng då skratta han...när ja inte sjöng då grät han =P
Va ju varken meningen att han skulle skratta eller gråta utan
sooova...men nu efter en halvtimmes kämpande så sten sover han.

Väntar på att Micke ska komma hem från träningen nu så jag
kan börja med kvällsmaten..ska göra kebab i pitabröd
med en massa goda grönsaker till :)
och självklart kebabsås.



Blir väl någon film åså ikväll...känns som de varit helg hela
veckan nu när Micke varit hemma =P han köpte även
två choklad kakor förut..jaja snart jul då ska
man ju ändå va onyttig så kan ju lika gärna börja i tid ;P
Vilken är eran favorit? jag röstar nog på schweizernöt!



I morgon tänkte vi gå ner till stan...Micke ska väl ta med Oliwer
och fika medans jag handlar julklappar. Så jobbigt att ha med
han i affärer nu när det är så kallt. Har ju hur mkt kläder på sig
som helst å i varenda affär ska man knäppa upp, ta av mössan
sen ska allt på igen så fort man ska gå vidare..

Så i morgon tänkte jag handla klart dom julklappar som är
kvar. Skönt att ha de gjort och så man vet hur mkt pengar
man har kvar sen. Vet exakt vad jag ska köpa till alla så
det är skönt!

På kvällen i morgon ska Micke till statt eftersom Elisas spelar.
Trot eller ej min pojkvän älskar dansband. Har väl inte så mkt
mer att säga om den saken. Får nog lära han ett par buggsteg
i morgon =P hahaha. Taktkänslan är ju inte bäst om man säger så...
nee nu va jag elak :) han är så söt när han dansar...hihi.

Lina kommer hit på kvällen eftersom våra män ska ut och
härja. Blir väl att laga lite god mat & kika idol eklart.

Nee ska väl ta å skära grönsaker nu!

Vi hörs i morgon gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Mickes taktkänsla =P hihi, gulligt så!



Röstar nog också på schweizernöt, grymt god! :)



Måste ses snart, alldeles för längesen! Saknar er massor, massor, massor! <3

2010-12-04 @ 12:41:47
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0