Fredag


Tjenamors!

Skulle skriva ett inlägg igår men det gick inte :S
Men nu verkar bloggen vara som den ska.

Igår kikade jag på Dr Phill...fy fasen det handlade om ett par
som hade trillingar. Tänk er själv va jobbigt? men dom hade det
ännu jobbigare.....dom va nämligen blinda och döva alla tre!
Usch barnen bara satt vid köksbordet helt borta..dom va tio år
och hade fortfarande blöjor. Hur fasen får man någon kontakt med
dom? dom ser ju inget och hör ju inget? och det var ju inte bara
barnen det var synd om även föräldrarna. Tänk, livet blir sig aldrig
likt...och tänk er frustationen när dom va nyfödda och skrek å man
inte kunde lugna dom med sin röst? eller aldrig få ett leende?
Tacksam över att Oliwer är frisk! Hittade inte avsnittet men här
hittade jag ett litet klipp från programmet..



Sen kikade jag även på byggfällan...fy fan vilka idioter!
Den där stackars familjen hade ett hus som typ trillade ihop.
farliga kablar å skit överallt..och två barn hade dom. Dom som
skulle fixa huset hade satt sig å skitit i deras trädgård..kommit
fulla till jobbet...förstört hela huset! Som tur va fick dom hjälp.

Ja jösses ja va mkt upprörd när jag kikade på teve i går =P

Nu ska jag ta och fixa i ordning mig lite. Micke har precis ringt och
kikat upp lite grejjer och fyllt i ansökan om dagis till Oliwer.
Tjejen han pratade med sa att det nog kommer bli fullt snabbt
här uppe i högelid...flugsvampen har typ 10 platser :( vore såå
jädra surt om vi inte får flugsvampen när vi bor precis breve nästan.
Jaja vi håller tummarna!!! jösses tänk när Oliwer e så stor att
han ska gå på dagis..huur ska han klara sig utan mig :)
Får hoppas han inte blir en sån där blygis =P

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0