Ensam kväll...



Då var denna dagen snart slut! Helgerna går alldeles för fort :(
I morrse gick jag upp klockan sju med Oliwer så Micke fick sova.
Ja vet, jag är ju helt enkelt världens snällaste flickvän ;)
Tur att en av oss är morgonpigga..ja va finns det att göra
kl sju på morgonen? inte mkt...så jag ställde mig och bakade.
Mozart kulor med vit choklad & cornflakes kakor. Dom som
jag & Josephine bakade tog visst slut.........

När Micke gått upp så säger han: ååååh va trött jag är.
Då har man nästan lust att ge han en höger..vem matar
på nätterna? vem har inte sovit en hel natt utan att vakna
på fyra månader?! haha..ne en arg blick räckte :P

Jag drog och solade när han gått upp, man behöver nästan sola
två gånger iaf för att färgen ska hålla lite. Och brun blev jag :)
Så nu känner man sig lite fräschare..men vet ni va...jag har munsår.
För typ sjuttioelfte gången?! Det började när Oliwer skulle döpas
om jag inte minns fel..sen har det kommit tillbaka hela jävla tin!
Såå störande..man känner sig inget fräsch. Munsår är vidrigt!

Annars idag så har vi varit på kalas hos Micke syster. Simon & Robert
skulle firas. Fick pasta med någon sås och sallad till. Även någon maräng
kaka med glasyr och cupcakes :)
Sååå gött! Det märks att Oliwer har
blivit lite mer reserverad. Han blev ledsen när folk pratade för högt.
(Tro mig, i Mickes släkt pratas det högt =P) Ville inte sitta hos någon.
Bara jag & Micke som dög...och farmor! Henne träffar han ju ofta.
Så knepigt att se han såhär för han har aldrig varit blyg tidigare.
Alltid skrattat åt alla & kunnat sitta hos vem som helst. Nu burra han
riktigt in sig i min tröja när någon skulle titta på honom =P

Micke drog lite tidigare för han skulle på julbord med jobbet
och sen skulle dom ut. Jag stannade kvar en stund och tjöta.

Nu har jag lagt Oliwer och själv vet jag inte vad jag ska göra..
Skit tråkigt att va ensam ännu en kväll men jag förstår ju
att Micke vill gå på julbordet. Men trist är det...:( sen är det
söndag igen och då åker han. Som tur är kommer dom hem
på onsdag istället för torsdag!

Funderar på att lägga mig och läsa om en stund. Har en ny
bok som jag köpte av Mickes syster dotter...hon sålde jultidningar.
Har börjat lite smått...en själv biografi, riktigt hemsk!



Neee ska ta fram godis skålen och lägga mig i soffan
en stund först och se om det finns något på teve =)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0