Då var det kväll...


...och mörkt & ensamt.

Idag har det inte hänt mkt. Oliwer har sovit jätte mycket känns de som.
Så han har inte varit något vidare sällskap =P men det som är skönt
är att han sover själv i soffan. Har gjort det dom senaste dagarna.
Sååå skönt att slippa vagga honom som en tok för att han ska somna.
Nu är det bara in med nappen å snuttisen brevid så sover han.
Flera pass om dagen med. Skit bra!

Erica & Märta kom upp på en kaffe och sen har jag även varit ute
och gått. Lite luft måste man ju ha. Längtar redan ihjäl mig efter
min älskling...ååååååå vad jag hatar det här! Sitta här ensam
på kvällarna är så jädra deprimerande. Speciellt om man inte har
gjort något på dagen häller..ringt typ alla ja känner i telefonboken
men hälften fick jag inte tag på.

Kanske mina systrar hade det på aning att jag kände mig ensam
för först ringde Lisa och kort därefter ringde Anna. Längtar till
julen så man får träffa dom! blir inte ofta när vi bor i olika städer.

Jajaaa...så är det. Bara räkna ner dagarna till torsdag. Men Micke
kommer hem sent som vanligt så där fösvinner torsdagen. Sen på lördagen
har han fullt upp..på kvällen ska han på julbord med jobbet...sen är det
sönda igen å den dagen suger!! då måste han lägga sig tidigt för då
åker han på natten igen. Så vi har typ fredagen ihop.....

Nu ska jag äta ost, kex, choklad & frukt som är över sen helgen.
Sätta på lite musik å försöka rycka upp mig!!!!!!!!!!!



//Malin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det går att ringa mig med när du är ensam :P

2010-12-14 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0