Bakat!


Nu på eftermiddagen har jag bakat rocky road. Det är ju så jädra gött!
Körde en mix blandning av dumle. Lakrits, orginal & mango :)

 

 



Nu blir nog mamma glad när jag bakat åt henne =) ska göra mozartkolor
i morgon med...fast denna gången blir det med vit choklad!

Var även och solade en sväng förut. Nytt solarium, värsting solarium!
Fanns två knappar man kunde trycka på...den ena gjorde så det kom
typ vatten ånga..jätte skönt om man är varm! men otålig som jag är
så var jag ju tvungen att trycka med en gång när jag lagt mig i solariet.
Kallt =P den andra knappen gjorde att det kom typ någon mint doft.
Lite spa känsla över det hela ;P

Linda & Christian och deras hund Topaz va även här en sväng förut.
Oliwer fick julklapp och sen hade dom med sig stolen som vi kikat
ut på ikea. Fick även julkort, Oliwer fick ett eget eklart :) så sött,
deras hund är det på kortet :)

 





Ne nu ropar Micke i köket, dags för kvällsmat! han har gjort fajitas =)

Ha nu en mysig kväll!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: lina

ha ha sötnosen där ser han ut att trivas=)

2010-12-17 @ 18:48:49
Postat av: Anonym



Jösses vad stor han har blivit. Tiden går så fort.

2010-12-18 @ 00:23:28
Postat av: marros

Haha.. neru, här är det sommarkänsla som gäller! SOMMAR SOMMAR GE MIG SOmmAR!!!! Ne i ärlighetens namn har ja inga julgardiner :P

2010-12-18 @ 09:01:25
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0