Trötter..


..Idag är det lite segt, lilleman ville inte alls sova i natt utan
vaknade en gång varannan timme..sen ville han minsann inte
somna om. Han brukar sova bra på nätterna annars.
Så idag har jag inte gjort många knop Oliwer har sovit
sen i morrse bara vaknat för att äta. Han är la trött ida
när han härjat hela natten! =P

Har nyss tagit en powernap, väntar på mamma & pappa
som snart kommer på fika. Ska ta mig en promenad när
dom varit här, få lite frisk luft man blir ju så seg när man
sitter inne hela dagen. Annars ikväll så blir det  T A C OS :D
Vrål sugen på det.

I går kollade jag & Micke på en ganska bra film.
En gammal thriller...jag brukar inte gilla filmer som
är overkliga, det här handla om förbannelser & sånt..
trodde den skulle va löjlig men den va faktiskt bra.



Ne om man ska sätta på lite kaffe. Föresten, fick endast
EN ynka kommentar om min tatuering jag funderar på.
Behöver rååd..så tipsa om vad jag kan göra eller om
den idén jag hade va bra. ok? :)

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0