Trööök.


....Ni får ursäkta om bloggen är lite tråkig nu.
Gör inte så värst mycket, vädret är ju S K I T.
Deprimerande...blåser, regnar och är kallt..
Riktigt avundsjuk på Josephine & co som är
i Turkiet nu...Lina skrev att det var för varmt..
Men jag säger då det, njuuut av värmen för tusan.

Oliwer sover nu och jag har tänt massa ljus..
är super frusen...satt på en diskmaskin med..
Ska allt knalla ut en sväng sen trots vädret.
Ska köpa mej en stor godis påse å gosa ner
mej i soffan! Annars idag har jag kikat på spartacus.
En rätt bra serie faktiskt..handlar om slavar som
tvingas slåss och bli tränade till gladiatorer.
Har en massa avsnitt kvar på datorn så Micke
år hjälpa mej å fixa ut några jag kan kika på medans
han tränar ikväll...

I morgon är det redan torsdag...hoppas vädret är bättre!
Seg start på veckan har det vart usch..inte gjort nått vettigt.
I morrn ska jag iaf fika me godingarna...söffet & johanna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0