Tlööött...


Vilket jädra tråkigt väder det varit idag...har inte varit utanför dörren.
Kanske därför jag är så seg nu. Fast jag sov länge..Oliwer vakna kl sju
när Micke åkte till jobbet, käkade lite sen sov vi båda till tio. Länge för
att vara mig...å nu är jag sketa trött...skumt!

Elin från Alingsås kom hit vid tolv tiden idag å åkte hem nu vid sex.
Hade inte setts på två år..så hade endel att prata om =P blev mkt kaffe
och när Micke kom hem lagade vi mat, fläskilé, ris & ädelostsås.



Nu har Oliwer precis somnat, varit vaken ett bra tag...
Själv väntar jag på att Micke ska komma hem från träningen
så jag kan ta en lååååååång dusch..skulle helst vilja lägga
mig i ett härligt bubbel bad..men får ju inte bada än :(
Ska iaf använda mitt nya schampo, balsam & hårinpackning.
Fick även en lyxig lotion & duschkräm när ja fyllde år.
Såå drygt...behöver inte ta alls mkt för det luktar väldigt starkt med.


Väldigt bra märke!





Neee sen efter min lååånga dusch får det bli teven.
I morrn ska vi till bvc, kl NIO dessutom..ingen sovmorgon
här inte, tänkte varit duktig å tagit en promenad men då får
man ju gå upp så jädra tidigt.

Annars i morrn måste jag packa & greja med..vi åker ju till
Öland på onsdag morgon =) va föresten visst bjudna på bröllop?!
men det missa vi ju tyvärr nu... i morgon ska jag även träffa
sophia en sväng å sen ska Johanna komma hit efter jobbet.

Nee dax att kila.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0