I morgon är det fredag :)


Fort denna vecka har gått, skönt med fredag i morgon :)
Idag så var Gika här på morgonen och tjöta...drack kaffe åså.
Sen har jag hunnit med att städa och stekt pannkakor till lunch.
Vid fyra knallade jag ner till ströget och fikade med Söffet, Emelie
& lilla Moa...jösses vad söt hon är Moa..ser ut som en liten docka!

Kom hem för en stund sen, har precis badat Oliwer.
Han har varit bra i magen hela veckan :) såå skönt.
Vet inte om det var semper dropparna som hjälpte eller
om det bara gick över av sig självt. Hoppas han slipper
magknipen framöver nu!

Micke är och tränar å när han kommer hem så ska vi
se en film och bara mysa.

I morgon ska jag ta mig en lång promenad när jag vaknar.
Gå förbi mormor på fika oxå. Sen vet jag inte vad som sker.
Blir väl lite god mat och så på kvällen skulle jag tro :)

hade gott!



Saknar allt kulan lite :) såå mysigt...fast klart det är ju ännu
mysigare nu när lilleman är här :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så härligt att han mår bättre i magen! :)

Vuxit en massa såg jag på kortet på facebook också.

Hihi ja kan tänka mig du saknar kulan lite, måste kännas lite tomt om magen =P Men du har ju det vackraste i famnen istället :)



2010-08-27 @ 10:24:14
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0