Hemma från Öland :)


Halloj !

I går kom vi hem Från Öland. Åkte ju dit i onsdags morse.
Haft det toppen med bra väder, legat på beachen & haft det gött.
Va lite segt att inte få bada men :( annars har vi ätit gott osv.
Bodde jätte mysigt, i stugor. Allt gick bra med Oliwer förutom
sista natten då han hade magnip...skrek tills han va helt svettig
å röd stackarn...kunde inte sova bara vaknade hela tiden.
usch...gjorde ont i hjärtat kan ja säga! funderade på om det
va nått jag hade ätit...lök har han aldrig reagerat på men jag
åt vitlöks klyftor, ni vet sånna som ligger i olja...jag tänkte ju
inte alls på att det kunde bli starkt eller att han kunde reagera
på det...å ja tryckte i mig ett par st...nu vet jag ju inte om det
va vitlöken men det tror jag...han har aldrig skrikit så förut..
snacka om att jag hade dåligt samvete :( så både jag, micke & Oliwer
va helt slut i går när vi skulle åka den långa resan hem...oliwer somna
å sov heeela resan...å hela kvällen OCH natten. Vaknade bara några enstaka
gånger för käk...han va helt död stackarn..jag & Micke piggnade dock till
på kvällen..hämtade mat, köpte godis & mös framför teven..kikade på
sleepers..usch den filmen är ju så hemsk! men bra..

I dag har vi varit hos Lollo & Christian å fikat...ska strax göra mat
tänkte jag..lax, potatis & kall sås får det bli! annars händer det nog
inte så mkt idag...ska tvätta en massa tänkte ja..

Nee om man skulle ta tag i middan..

Puss&kram!

Min fina älskling, har lagt upp massa kort på face om ni vill se fler!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh lilla skrutten då. Inte lätt med magknip :( Men skönt att han kunde sova sen då!

Kul att ni hade en bra resa :) Lillkillens första semester ju! :)



Saknar er! <3

2010-08-15 @ 14:05:57
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Det låter som att ni haft en riktigt mysig familjesemester och jag spanade in albumet på FB också.



Ha en fortsatt mysig söndagkväll!

2010-08-15 @ 19:20:55
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0