Härlig dag!


Tjoho :)

Idag är jag piggare än igår. Somnade tidigt i går.
Jag & Oliwer la oss i sängen vid tio och stenslockna
båda två. I morrse vid tio kom Mickes mamma & sambo
och hämtade Oliwer, dom ville ut och gå en sväng med
plutten. Jag & Micke drog ner till snapen och sprang.
Haha jösses vad jag flåsade..sprang 4 km inte illa tycker
ja...va ju längesen man var ute och sprang. Haha gjorde
en vurpa i slutet, gräset va ju så blött så sa bara smack
så låg jag där å sprattla...Micke trodde jag "fake trilla"
för att slippa sista biten :P men gick bra förutom att jag
blev skitig..så jag sprang allt sista biten med!

Sen blev det hem för en dusch å vidare till svärmor.
Oliwer sov fortf när vi kom dit, han är så nöjd när han får
ligga i vagnen. Vi fick hemmagjorda grillade hamburgare,
grillspett, sallad & potatis sallad.
Jösses vad mätt jag är nu..
Blev även kaffe & glass till efterrätt.

Kom nyss hem, Micke drog precis iväg och tränade thai boxning.
Han var inte lika trött som jag efter springturen :P

Jag ska väl inte göra så mkt nu sätta mig i soffan och glo
på teve lite kanske!

Hade bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0