Halloj


I morrse när jag vakna sken solen...så jag var duktig och gick
till sjukhuset i morrse, hade ju tid på bvc kl nio. Är ju en ganska
bra bit att gå så jag var helt genomsvett när vi kom fram..
Hann precis, när jag kom innanför dörren slog kl nio :P
Tur att jag gick rätt tidigt! sen stannade jag på oxen på hemvägen
å köpte en drick youghurt behövde lite energi för sista biten hem =P
Handlade även lite frukt & choklad att ha på resan i morgon.
Ska ta och packa lite snart me nu när Oliwer deckat igen.
Vi åker väl runt nio i morgon bitti och kommer hem lördag eftermiddag.
Ska ta en massa kort och lägga upp så ni får se hur vi haft de sen =)

Nee ska ta å sätta på lite kaffe sen ta tag i packningen!

hade gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det underbart! <3

2010-08-10 @ 11:08:04
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0