Halloj!


Redan onsdag, jösses vad veckorna går fort.
Oliwer är tre veckor i dag, väger nu 3890 och
är 54 cm lång
..växer så det knakar!!

Igår kom Mickes mamma & sambo hem från kroatien.
Va där på kvällen och käkade mat åsen blev det äppelpaj
med vaniljsås till efterrätt..sjukt gott!! fick fina kläder
till lilleman & sen fick jag vinigum & en badhandduk i
födelsedags present :) så i kväll vet jag vad jag ska mumsa
på :D

Idag så gick jag ut på en lång promenad när jag vaknat.
Solen sken..underbart! va ute i nästan två timmar å traska..
tog en morgon kaffe i hamnen på hemvägen. Sen va Gika här
på kaffe å tjöta...hon klarade uppkörnigen idag =) bara
uppskrivningen kvar nu!

Oliwer har sovit det mesta idag så har hunnit endel..
stor städat, torkat golv osv...lagat mat tills älsklingen
kom hem. Nu kom jag nyss hem från ytterligare en promenix.
Backen är såå seg när man är på väg hem fy fan.
Nu är jag trött i benen & fötterna kan jag säga..
Micke är & tränar så när han kommer hem får det bli
en film eller något =) en dusch skulle jag vilja ta med..

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0