God morgon :)


Själv har jag precis ätit frukost, Oliwer med. Så han har deckat igen.
Killen som sover dygnet runt! haha, inte många gånger han har sina
fina ögon öppna minsann. Min lille prins! jag vaknade halv åtta idag.
Oliwer halv nio...komiskt att jag vaknar före han =P han vaknade kl tre
å halv sex..käkade lite sen somnade han om..

I går så kom Marre hem från trollhättan :) hon va här å käkade lunch
å myste me plutten..även Josse & Gika kom förbi på kaffe..
Oliwer fick ett jätte fint foto album av dom! :) sen kom Micke
och Tommy hem, då gick jag & Oliwer ut på promenad och
på kvällen var Sophia här...så det var besök hela dagen!

Fick en stooor korg med en jätte fin blomma i...å hur mkt saker
som helst! höll på att tappa hakan...det fanns typ ALLT i korgen.
Libero serien med olja, tvättkräm, shampo, lotion m.m. nagelsax,
nagelfil, tvätt lappar, blöjor, nappar för olika månader, nappflaska,
haklappar, "nässug", amningsinlägg m.m.
Blev jätte glad!
Korgen va från Sophia, Lillemor, Jurga, Frankie, Terra & Johanna.
Skulle ta kort på korgen men nu upptäckte jag att jag hade filmat
istället..har packat upp allt så orkar inte lägga i de =P men den var
super fin, tog ett kort på blomman iaf :) passade bra i halltrappan.



Idag har vi inte så mycket planerat ska nog bara va hemma & chilla!
Ut å promenera sen, kanske får med mig nått sällskap :)
Bvc kommer hit kl tre på hembesök, vet inte riktigt vad dom ska
göra men dom ska väl prata lite å se hur man har det och så.

Ne ska ta å borsta tänderna sen kanske glo på våra bästa år.
Finns det nåe löjligare program egentligen...haha ändå är
det lite kul att titta på emellan åt =)

hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0