En bra helg =)


Halloooo!

Söndag igen...idag har Elin & Daniel varit här & hälsat på.
Oliwer fick super fina kläder å en liten speldosa...tusen tack!
Elin som är den barnkäraste jag vet satt & gosa hela tiden
med Oliwer å hade nog aldrig åkt hem om hon fått bestämma ;)
Va iaf jätte kul att dom va här..fikade å pratade åså =)

Snodde denna bild från Elins blogg som hon lagt ut :)


Annars idag så hämtade ja Josephine vid tre, hon slängde i en färg i mitt hår.
Chokladbrunt, blev bra. Den färgen vi tog häromdagen täckte inte allt utan
såg väldigt dassigt ut eller vad man säger..sen har jag tvättat en massa idag.
Bytt sängkläder osv. Skönt att ha de gjort! Nu har vi precis ätit kvällsmat, toast. :)
Badat Oliwer oxå å satt på han pyjamas. Han va helnöjd i badet...låg å titta å
va pigg..han har sovit från två till halv sju...jösses! När han vakna så va han så
hungrig så han hann knappt svälja :P

I går var det ju karnival i stan...men vilken skit...inte många som va med tyckte jag.
Knallade ner med Tommy, Sandra, Linda, Christian & Lillk. Oliwer sov som en stock,
vakna inte ens när tåget gick förbi..lät ju ganska högt me all musik osv! tänk om man
själv kunde sova så djupt =P efter karnivalen gick vi lite på stan sen hem till oss.
Jag & Linda åkte till valentino å köpte med mat till alla. Killarna drack några öl åsen satt
vi å prata ett tag innan alla åkte hem.







Fångade en bild på gottan :P pippi på dom sju haven!


Neee, nu ska jag mysa ner mig i soffan med cola & choklad!!!! gött.

ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack själv för idag! :) <3

2010-08-08 @ 19:58:23
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hannah heter jag. Bor i Mariestad sen 3 år tillbaka, innan dess Örebro. Är tillsammans med Karl Granath sen 5 år tillbaka, vän med Catat osv. Hehe vet inte riktigt hur jag ska presentera mig ordentligt :) Hittade iaf din blogg via Catat :)

Hoppas allt är bra med er!

2010-08-09 @ 04:51:48
URL: http://hannahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0