Behöver råd tack...


Jag har länge velat ha en tatuering...men har ju aldrig kommit på vad
jag vill göra. Jag vill verkligen ha en tatuering som jag känner verkligen
känns "jag" och rätt. Har funderat på att tatuera in mitt barns namn.
För det lär man ju inte ångra. Och nu har jag ju en son så kanske vore
fint att tatuera in Oliwer :) eftersom både han och jag är lejon i stjärntecken
så vill jag även ha det. Tycker inte det är fint att bara skriva ett namn.
Det får häller inte va för smått..utan som sagt skulle vilja ha ett lejon
av nått slag...å sen skriva namnet breve. Måste hitta nått snyggt bara.
Vill ju kanske inte ha ett lejon huvud lr nått sånt utan ett fint tecken eller så..
Jag har ju mitt stjärn tecken i en staty, rätt fin va? funderar på om det
skulle va snyggt att tatuera in, kanske inte att hon sitter på stenen men
nått liknande? vill ha i svanken, eller ja på sidan...om ni förstår!

Nu behöver jag tips, skriv va ni tycker om den här bilden..
eller om ni har några andra förslag eller vet någon bra sida
med nått fint lejon/tecken. Sååå snälla kommentera :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vore jätte fint och läckert att be en som kan måla av den statyn och på något vis få dit Oliwers namn i fin text bredvid eller så håller jag med dig om! Med inte för mycket skugga och svart färg utan lite mer vackert med konturer och lätt skuggat. Likaså med texten att den inte är blaffig svart utan mer stilren skrivstil eller så. Det tror jag på! Symboliskt och snyggt. :)

2010-08-07 @ 16:46:36
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

den statyn var läcker!! den skulle kunna ha på sidan av kroppen O Oliwers namn runt om svansen? Tycker oxå det är fint men en svart vit ansiktsbild av sitt/sina barn :) lycka till med valet!

2010-08-28 @ 18:19:54
URL: http://alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0