Allt flyter på :)


Tänkte bara säga att allt funkar toppen här med lillen :)
Sån lycka man känner är obeskrivlig...
Skriker när han e hungrig eller blöt i blöjan...annars sover
han som en stock...dock inte i sin egna säng..så jag har legat
i gästrummet. Vågar inte ha han breve mig & Micke, vi väger ju
olika så han rullar lätt ner på mage när han ligger emellan oss.
Barnmorskan sa de att i början vill dom gärna ligga hos en hela
tiden..men det är så mysigt så :)




Idag gick vi ner till stan med Gika, fikade å shoppade lite.
Hittade en sån jädra snygg midjekjol på veromoda.
Ska lägga upp kort så ni får se, marre ska göra om min blogg
så tänkte skriva lite mer när hon fixat den..så trött på designen
ska uppdatera mer näre eklart :) har ju lovat förlossnings berättelse.

Köpte även ett navelsmycke mitt hål har inte växt igen så nu
har jag satt i den :) jätte fin. Hittade även två par trosor för
15 kr på lindex. Billigt! annars ida så har Josephine, Knodden
& Lillk varit här, fikat å tjötat...=) mamma & pappa kom förbi
med en balja dom köpt till Oliwer..så nu är han nybadad!
haha, dock lite flötig i håret...NÅGRA droppar olja sa jag till
Micke...hmm blev lite mer än så :P

I morgon ska vi till bb, på återbesök. Även ta kort
till tidningen, det hann vi inte när jag låg inne.

Nee ska kila nu.

hade gott!






Kommentarer
Postat av: josephine

Gumman, gå tillbaka ett år. Och kolla Augusti. Helt sjukt vad tiden förändras! Men till det posetiva ;-) Pusspuss. (söt bild på mig och din grabb) hihi.

2010-08-02 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0