Redan onsdag :)


Sitter här nyduschad med en stor kopp kaffe.
Lite seg känner jag mig allt, men kunde inte somna om.

I går när jag hade slutat jobbet så åkte jag & Josephine till Sköve.
åkte först till kss för att få avgjutning på fötterna. Gick bra..
Höll på att skämmas ihjäl bara...hade jobbat innan så
fötterna var helt svettiga..haha...självklart var det en kille
i 25 års åldern med som skulle hålla på å känna på mina fötter...
Iaf...jag fick en NY tid att hämta inläggen, 20 maj. Ja jösses...
Snart behöver jag inga inlägg för mina KNÄN är vana vid smärta nu.

Efter kss drog vi till Maxi, kikade igenom gina å bla HM.
Haha, skulle fråga efter mamma byxor..den bruden alltså.
Går fram till en tjej i affären å frågar har ni mamma byxor här?
aaaa säger hon. Tystnad. Jag (?). Vill ni veta vart det är säger hon
sen? ja tack säger ja å trippar efter. (Hon hade en praktikant skylt,
men säger hon att hon vet så vet hon ju tydligen) Kommer fram till
kläder där det står big and beutiful eller nått.

Jag- Är det här mamma kläder?!
Praktikant- Ja det är det.
Jag- Men det är ju ingen såndär resår eller va det heter i midjan.
Praktikant- ne men det ska det inte va.
Jag- Jag trodde det var det som gjorde att det var mamma byxor? (förvirrad)
Praktikant- haha nej nej det är det inte...dom här är stora i midjan så
att magen ska få plats.
Jag- Men dom är ju stora hela vägen? såhär stora lår har inte jag, det är
ju magen som är stor!!!
Praktikant- ööööhm. jaha det har du nog rätt i.

Fan va irriterad jag blev på henne...om hon inte vet säg ist fråga i kassan.
ne då står hon där å ska verka kunnig å duktig å HITTAR PÅ.
Riktigt skrattar till när jag säger att de ska va resår, HAHA NEJNEJ.
Jag vet la att det ska va risår i midjan eller va fan de kallas...
ni fattar vad jag menar iaf? kläderna hon visa var ju för storvuxna/överviktiga
eller vad man ska kalla det! kan bli så irriterad på sånt där alltså..
haha har Josephine fått märka ett par gånger i affärer..dessutom är jag
gravid, ja va hungrig, svettig å ville för tusan bara ha ett par byxor!

Neee, vi lämnade den snobbiga praktikanten å drog in till stan ist.
gick in på HM där, å hittade massa mamma kläder :) köpte ett
par beiga byxor som går till knäna, super sköna. Ska köpa ett par
jeans shorts med tänkte jag sen när det blir varmare. Mer behöver
man ju inte, onödigt att köpa en hel garderob när den lille snart är ute.
Eller det är ju tre månader kvar men det går fort =) köpte även present
till mamma som fyller år i helgen. Blev mat på donken sen drog vi hem
å tog en glass i hamnen innan vi åkte till Josephine. La oss i sängen å
kikade på sex and the city filmen. Senare på kvällen åkte vi hem hit
sen sov Josephine här. Hon sover fortf för övrigt. Kanske ska gå in å väcka na!

Börjar jobba kl ett, sen kommer förhoppningsvis Linnea å hämtar soffan.
Hon hade ingen så hon kan ju få den. Ska hem till Gika ikväll å umgås med.
orkar inte va hemma, spec inte när jag inte har en soffa att sitta i =P

Puss ha en bra dag!

Presenter till mamma, plus en brun utan sol till mig.
Dyr va den, men ska tydligen va bra. Nu när jag inte solar
solarium så får jag kleta in mig i sånt där =P hatar att va blek!!



Och byxor till mig!



Kommentarer
Postat av: Catherine

tack!

ja man undrar ju över cykelgubben, vill han inte ha fler kunder? farlig inställning i lilla mariestad isf!

haha vilken praktikant du råkade ut för, hjälpsam ;P

2010-04-28 @ 10:15:02
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: jessica

hihi vilken jobbig praktikant, fel ställe att vara på kanske för henne..

Har ströget öppet på lördag?? det är ju första maj men ni kanske har öppet ändå??

2010-04-28 @ 18:48:49
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha låter som hon kunde sin sak =P



Söta byxor!! :)



<3

2010-04-28 @ 20:31:36
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0