Redan tisdag...


Gud va skönt, man skulle ju kunna tro att det är måndag idag egentligen.
Har jobbat eftermiddag idag, efter jobbet så mötte Söffet & Nikki mig.
Tog en promenad, fick sällskap hem det var ju gött det =) Har precis
slängt i mig lite kvällsmat nu...öppnade även mitt deklarations papper,
får tillbaka över 6000 så det var ju skönt..alltid nervös när man öppnar
det där förbannade brevet =P att man ska få betala tillbaka..e ju inge vidare!

Nu ska jag inte göra många knop, dega framför teven :) desperata husfruar sen!
I morgon börjar jag tidigt, slutar halv tre. Efter jobbet blir det lite tapet kikande :)

Hade gott.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej söta du.. Jag kom på ett så fint flicknamn nyss, ville bara tipsa. Alicia. Så sökte på google på betydelsen, tycker det kan vara rätt sött om namnet har en fin betydelse.. Alicia är ett kvinnonamn, en spansk variant av namnet Alice och är vanligt i spansktalande länder. Namnet kommer från det forngermanska namnet Adelheid är sammansatt av orden ädel och ljus.



Ädel och ljus är ju en fin betydelse. Haha kom inte ihåg om det var flicknamn vi hade svårare att komma på fina eller om det var pojknamn när vi satt här och tjöta men ville bara tipsa :) <3

2010-04-06 @ 21:56:27
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer ej ihåg om det var tjej eller killnamn vi diskutera var svårt att komma på fina. Men kom på ett som är sååå sött.. Alicia . betyder ädel och ljus.

2010-04-06 @ 22:08:51
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj, det hade visst sparats det tidigare =P kom ju ingen sån där verifiering som det brukar med bokstäver och skit så tog förgivet att det ej kom med. Men aja du fick fler kommentarer då =P haha

2010-04-06 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0