Påskafton & underbart väder!


 

Varit iväg på oxen en snabbis för att fylla upp mitt sjukförråd. Blev mer tidningar,
ben and jerry, mjölkchoklad, röda druvor & sen nybakta chiabatta
som vi ska
äta till frukost. Har tagit en dusch precis va mkt skönt...kände mig mindre fräsch!
Micke åker till elmia kl ett...sen kommer han inte hem förens jätte sent på måndakväll :(
Ringde nyss & avbokade min piercing jag skulle göra på tisdag. Känns ju inte så smart
att köra en stav rätt genom örat när det är så infekterat =P

Ne dax för frulle! uppdaterar senare, har nog inte mkt annat för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh lilla gumman. Vad tråkigt att du är så dålig och fick avboka piercingen. Mindre kul att Micke ska iväg också, inge kul att ligga hemma ensam när man är sjuk!! Tänker på dig! :) <3 kramar om

2010-04-03 @ 10:35:47
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0