På bättringsvägen


Kom nyligen hem från mamma & pappa. Har varit där & ätit god mat.
Gosat med lille noel :) eller lille å lille han har blivit stor nu...
Kunde räkna till tio :) mosters sötnos!! syrran hjälpte mig även
lite med att kika runt på försäkringskassans hemsida, det här
med föräldrar penning gör mig förvirrad...tex trodde jag att jag
hade 90 % av den lönen jag tjänar i föräldrar penning alla dagar.
Men 90 dagar av 480 kallas något annat å då får man
ännu mindre pengar..180 kr lr va de var om dagen...shit va snålt!
tänk om jag inte haft jobb? va fasen hade jag fått då :S minimum!
iaf så va de ju bra att syrran berättade detta för mej för det
hade jag inte den blekaste aning om =P mkt att ha koll på..

Nu ska jag iaf äta upp min ben and jerrys som e kvar...
prövade en ny smak som jag inte testat förut, caramel chew chew,
å det var lätt den godaste av dom jag testat. Mums!
Öronen är bättre oxå, i morrn får jag försöka ta tag i mig själv.
När man e sjuk blir det lätt stökigt tex...massa disk, har även
tvätt tid i morgon..duscha ska jag orka göra för det orkade jag inte
i dag =P en låååååång promenix får det blir oxå, förbränna
allt "påsk & sjukätande".

Neee dax att sätta på ett avsnitt av världens bästa serie.       

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilken skön bild på far din å noel! :P

2010-04-05 @ 08:34:15
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja visst e de =)

2010-04-06 @ 11:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0