Onsdag


Sitter & väntar på att Micke ska komma hem, så vi kan dra & kika
på tapeter! har förberett maten med, vrålhungrig...men kom på att
det var skönare att åka till stan först så har man det gjort..
Såå när vi kommer hem är det bara att slänga in det i ugnen..

Idag blire firre =) även gjort en mumsig sås med räkor i!



Föresten kom Söffet med en strålande idé idag...vi diskuterade tatueringar.
Hon vill göra klart sin på ryggen...jag har ju velat tatuera mig i evigheter,
men vet inte vad...det här med tatueringar är väldigt noga för mig..
Vill inte bara kladda dit nått..sitter trots allt hela livet! då sa hon såhär va..
att malin du kommer ju kunna tatuera in ditt barns namn, men vart sa jag..?
tycker inte det är fint att ha på armarna åsånt..vill kunna dölja med..
Jo vid äggstocken! barnet kommer ju trots allt "därifrån"..så får jag
två barn kan jag göra en vid varje äggstock!...å jag har ju tänkt på att
tatuera nere vid troskanten nånstanns...gullig idé va?

å just det...har ett nytt namn jag gillar...som både killar & tjejer kan heta.
Men jag har tänkt det som killnamn...Love, å ni fattar säkert hur man
uttalar det, inte som kärlek på engelska! och glöm inte att kommentera
om ni har förslag =)

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: jessica

va gulligt namn:) En vän till mig har döpt sin son till Loke, och jag älskar udda namn:) om du tattuerar vid troskanten så kan tattueringen lätt töjas ut när du blir med barn igen, och när den krymper ihop igen kan det se jätte konstigt ut, men det är jätte snyggt där annars ju, skulle med velat haft det om jag visste att det inte förstördes när jag blev med barn..Annars är det snyggt i nacken tycker jag, då kan man vissa det när man vill och när man har uppsatt eller kort hår..

2010-04-07 @ 19:24:17
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Anni

Love är riktigt charmigt och gulligt namn. Jag har alltid varit förtjust i Theo och Milo,men tyvärr börjar dessa namn bli alldeles för "vanliga" för min smak. Men vad säger att vanligt inte kan var ovanligt!

2010-04-09 @ 22:21:17
URL: http://inredninglitenochstor.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, Love är ett så himla fint namn. Det har jag alltid velat döpa min son till sen jag var liten:) Men nu har det kommit så många andra namn så nu är det svårt att välja:) Grattis så himla mycket gumman igen och jag är så himla glad för din och mickes skull.

2010-04-20 @ 14:14:53
URL: http://ellinhannahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0