Nu blir det slappa resten av dagen....


Lördag eftermiddag & jag sitter ny duschad i soffan..
Jobbade till två, väldigt lugnt idag...jobbade med jurga
söffet va ledig..såå kul att man trivs på jobbet nu..
att man kan gå dit med ett leende å skratta osv tillsammans.
Nee nu har jag ingen att klaga över..skönt =)

Efter jobbet åkte jag & micke och köpte en pärm...
ja har tänkt å va duktig å sätta in alla papper åsånt..
typ lönepapper, garantier osv..har ju aldrig nån koll
jag bara slänger det som är i vägen =P men nu när
vi flyttar ska det bli ordning på mig...ska bli riktigt huslig
med har jag lovat Micke...baka osv =P han tycker tydligen
det är dåligt på den fronten...men det går ju inte i detta minimala
kök! trångt å jävligt...har ju inte ens ett köksbord.
Seeen har vi även börjat packa! har packat alla kläder, lakan,
handdukar osv...såå skönt. Slängt en massa skit..
I morrn ska vi även göra i ordning på lite prynader åså.

Resten av kvällen blir det bara mys, är vrålhungrig, käkade en pytteliten
sallad kl tolv..sitter å väntar på att Micke ska bli hungrig men det lär väl
dröja för han skulle ju absolut käka två cheese burgare förut...
Ikväll blir det tacooos =) mumma.

Ha en toppen lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0