Lyxig påskmiddag!!


 

Nu har Micke åkte till elmia, och jag har precis lagat mat..orkade inte göra något
avancerat alls. Fick bli köttfärssås på burk =P med fetaost över å lite gurka så
blir det ganska gott ändå =P Fick dock inte i mig mycket...ingen vidare matlust..
inte ens sugen på glass eller godis.

Är ju egentligen bjuden på påskmidda hos faster ikväll, hade nog smakat fint,
men känner att jag inte orkar göra i ordning mig eller träffa folk alls..
hör ju som sagt väldigt dåligt =P Ska lägga mig å läsa min tidning jag köpte förut,
kanske vila en sväng..sovit sjukt dåligt, vaknade typ vid fem å hade jätte svårt
att somna om....sen ringer mobilen, efter tredje gången den ringer så hör ja..
men då kunde jag inte somna om...suck.

Mina inlägg är säkert väldigt roade att läsa =) hoppas ni mår bättre än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0