kryper i benen..


Jösses vilken energi jag har...vad ska jag hitta på, ditt fel Marre som skickar
värsta partylistan till min spotify. Och jag kan ju inte parta loss så jag
vet inte vad ja ska göra av min energi =P får helt enkelt sitta här å sjunga med.
Ni skulle höra mig...haha. Micke tycker jag är helt knäpp..vrålar med till musiken =)
Men han är i Norge så jag kan vråla hur mkt jag vill här...=) vi har sjukt olika
musiksmak med...så när han är hemma blir det tjaffs.

Jajaaaa...jobbade idag till halv tre..lagom trött i morrse..å när jag tittar ut
så snöar det...hallå? Josephines granne har förövrigt damp..spela samma
låt i...ja hur många timmar va de?  om å om å om igen...vid elva så stängde
han tillslut av. Så då fick jag min skönhets sömn!

Efter jobbet så blev det nybakta bullar & kaffe hemma hos Gika.
Hon bakade gärna bullar kl tolv i natt...så kl tolv på natten skicka
hon å fråga om ja skulle komma på kaffe idag..stolt över sina bullar :D

Nu ska jag nog inte göra så mkt...har precis badat, filat fötterna, gjort
hårinpackning, ansiktsskrub & målat naglarna. Känner mig som ny..
Behöver nya badbomber...några på bilden hade jag förut..
Fick av min syster. Dom ser ut som olika kakor osv :) Luktar heeelt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0