jösses


Sitter här i min stökiga lägenhet, börjar jobba kl ett.
Har varit hos Gika & druckit kaffe. Vill va hemma så lite
som möjligt..fan va det ser ut =P jag å micke packade
i princip allting i går..bara lite små plock kvar..
Vi är ju överens om allt oxå...eller inte =P
Det jag vill slänga vill han spara och tvärt om..
Gick runt här sura å griniga hela dagen..
Och som pricken över i:t så går kylen å frysen sönder
mitt i allt. Så idag har det varit en snubbe här å fixat det.

Ringde även hyresvärden i morrses. Har ju tappat en nyckel.
Va tror ni det skulle kosta...? ETT TUSEN TVÅ HUNDRA JÄVLA KR.
Seriöst? va e de för lås egentligen...dyrast i världen.
Roliga kostnader...haha skulle ju även hämta Gottans cykel
i fredas. Han är jävligt skum han i affären..borta vid sandbäcken.
Har ni varit där? iaf...den va inte klar. Nehe sa jag, men den
skulle ju va klar i tisdags? ja men det var så illa så jag tänkte skrota
den, men va ju tvungen att prata med dig först. Jaha sa ja..
Men du kunde ju laga den? va tydligen mkt värre än vad han trodde
helt plötsligt :S va kostar det om du fixar den då? jaa då går ju summan
över två tusen iaf säger han...jag hade lust att lägga mig ner å gråta.
Seriöst måste detta hända mig...sen helt plötsligt säger han ja ioförsej
jag har en del saker här hemma som jag kan använda så det kanske
kostar 800 kr, jaha? så inte två tusen alltså å den behöver inte skrotas?
Ne jag löser det säger han...ööö okej. Kändes som han bara hittade på?!

Nee turen är inte med mej alla gånger =P idag har jag iaf ringt
massa samtal till elen å com hem osv å ordnat allt. Letat upp nyckeln
till förådet med. Den va inte borta som tur va! Ringde även second hand.
Så på onsdag kommer dom å hämtar den sketna gamla soffa som står här.
Om dom ens vill ha den =P haha. Vore ju perfekt för då hämtar dom den
så slipper man packa in den å köra den till tippen.

I morgon ska jag & Josephine till skövde. Ska bla till kss å få mina
inlägg till skorna. Sen ska jag till gina å köpa present till mamma som
fyller år i helgen. Ska även till tippen i morrn å slänga massa skit.

Snaaaaart är flytten över å då kommer jag bli mkt gladare =)


Kommentarer
Postat av: Catherine

Han på Nybergs (heter det va?) är ju helt konstig! Var där typ tre gånger då vi bestämt att jag skulle hämta min cykel, men så var den inte klar. Nån gång satt en lapp om att han inte var där. När jag ringde upp honom sköt han bara upp allt.. Väldigt udda! Nästa gång (hoppas det inte blir fler gånger) får du ta Cykelbutiken i Leksberg, det gick väldigt snabbt o smidigt!

2010-04-26 @ 13:27:29
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0