jääävla öron


sovit skit dåligt i natt...haft sjukt ont i öronen, känns som jag fått öroninflamation.
Har lock, hör inget, det knastrar till i dom å det "pulserar" där inne...igår pilla jag
inte med nån tops helt plötsligt fick jag bara ont..även om det inte är öroninflamation
så är det ju på tiden att jag pallrar mig till sjukhuset så det blir ordning på mina öron!!!

Annars då...ska åka till jobbet direkt efter sjukhuset..jobbar till sex sen ska jag &
Micke hem till mamma & pappa, äta åså. Om nu han kommer hem i tid från Elmia,
Annars åker ja dit själv, när jag varit där ska jag iaf åka till åkes & köpa en fet
godis påse & 2 liter cola...sen bädda ner mig i soffan framför en film. Längtar redan!

Ne nu blire en dusch sen en stor kopp kaffe så jag piggnar till.
Ha en bra torsda :)


Kommentarer
Postat av: Angie

Jag har exakt likadant =/

2010-04-01 @ 13:22:24
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0