Ingen vidare natt...


ne usch & fy...vaknade vid elva igårkväll, hade precis somna till.
Mådde lite illa innan ja lag med mig men ingen jag tänkte på så värst.
Sen sa det bara pang å jag fick springa upp som en stucken tjur
å in på toa...spydde som en kalv tills hela jag va blöt av svett.
Mådde genast bättre så fort jag spytt å eftersom jag va så trött deckade
jag med en gång. Sen vaknade jag kl halv två & då var det dax igen..
Sprang upp å ner i sängen varannan timme fram tills åtta i morrse..
Fanns ju tillslut inget att få upp bara äcklig galla..usch man hulkar å hulkar
och det kommer bara sånt där gult...fy fan. Trevligt det låter va?

Neee va tråkigt..jag & josephine skulle ju till skövde i dag å shoppa,
luncha å även åka till kss å få mina inlägg till skorna. Neee nu får jag
sitta här inne å må som en röv i stället..solen lyser oxå. Skit

hade ju barnmorske besök halv tolv, som tur va tog det inte alls lång
tid så jag behövde inte kräkas när jag va där...hade ju vart lite retligt.
Mätte magen för första gången :) och det låg perfekt i kurvan
Fick även höra skruttens hjärta, så mysigt...hon kände på magen
å visa även hur han/hon låg. Häftigt man kan även se rörelserna utanpå
magen nu...satt en kväll o stirra å vänta på att den skulle sparka nångång.
och pang en fot i sidan hela magen gungar till. Mitt hjärta! vad jag längtar efter dig.
Men när man mår såhär så undrar man vad man gett sig in på...hade sån värk
i magen i morrse...kramper..då tänkte ja hur fasen ska jag klara en förlossning.
När man har ont i magen blir man riktigt rädd, för den "smärtan" jag hade är
ju garanterat en fis i rymden mot det jag kommer va tvungen å va med om.
Ni som fått barn, va smärtan värre eller gick det lättare mot vad ni förväntat er?



Nu har jag iaf sovit en sväng...va super skönt...har även fått i mig en twister
och ett glas cola. Twister glassen är ju den godaste isglassen eller hur?
Man är ju inte alls sugen på mat alltså..blä. Men en kall glass va riktigt gott.
Och inte verkar jag behöva springa på toa häller =) Min älskling kommer hem
om ett par timmar med..hoppas verkligen inte jag smittar han.

Ne nu får det bli lite sex and the city. Skulle låna film av gika men tror
skitungen glömt bort mig. Och jag har ju sett alla avsnitt tusen gånger så
lika bara att köra vidare.....=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0