Hunnit med endel =)


Vaknade SJU i morrse...herrejösses...å inte kunde jag somna om =)
Vid halv nio drog jag mig ut på en promenad med Gika & Mario.
Skönt med lite frisk luft på morgonkvisten...handlade med lite mumsig
frukost å väckte Micke när jag kom hem. Efter en dusch & frulle så åkte
vi hem till hans mamma å tvättade hans båt...ska sätta ut den på annons.
Fick även fika =) sen åkte vi till mamma & pappa. käkade middag och
drack kaffe på de..Gick även igenom en kasse barnkläder som
syrran lämnat...får vi en kille så har vi kläder i mängder iaf =P
Kul att man får lite saker...vi va hos Mickes syster häromdagen, ska få
deras spjälsäng, jätte fin. Sen ska vi även få ett babygym, spöket laban :)
En bär sele skulle vi även få..det va inte ett dugg slitet eller något
så det tar vi mer än gärna emot =) ska hämta de när vi flyttat åså sen..
Ska ta kort så ni får se i bloggen med...även när vi kommit i ordning i huset
å är klar me tapeter osv så lägger ja ut bilder =)

Nu kom jag precis hem från Söffet. Har haft myskväll med hemlagad
thaimat & god dryck. Söff hade köpt alkohol fri öl till mig..=)
Johanna har ju kommit hem från en tre månaders lång resa..
Rest runt i thailand osv...gud va underbart! så hon har fått berätta om
sin resa ikväll..brun som en pepparkaka..hon har varit saknad!!
Känns som det ända ja gjort idag är å ätit så va skönt med en promenad
hem. Tänkte krypa ner hos min älskling nu som ligger å sover...stackarn
ska upp kvart över ett å åka till Norge..lagom tid att gå upp =)

Natti natti

 

 

Kommentarer
Postat av: Angie

Vad gott det såg ut :)

2010-04-19 @ 01:41:22
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0