God morgon!


Då var det måndag morgon igen, tycker inte ens det är jobbigt
med måndagar längre...förut hade jag sån jädra måndags ångest..
Kanske berodde på att de va ny jobb vecka å att man hade bakfylle
ångest fortf..himskans skönt med nyktra helger måste jag säga :)
Kände ju inte att jag missar något direkt när jag va på björnes i lördas =P


Nu har jag iaf precis tagit en dusch..vaknade åtta & kikade ut genom
fönstret, såg att det var helt underbart väder ute :) så jag drog mig
ut på en timmes powerwalk, gjorde jag i går med när det va så soligt.
Såå skönt att starta dagen med en promenad! hade endast på mig
en luvtröja å sjal, ingen jacka å det var väl tur det för jädrar va svettigt
det vart efter halva vägen..märker för övrigt att man inte tränar längre å
slarvat med promenaderna...för jädrar vilket flåsande det blev uppför
högelidsbacken =P gick bäckarundan, den jag brukade springa förut..
Perfekt jogging väder! skulle vara så skönt...men går inte med knäna..
Magen är inte jätte stor å klumpig än så det är ju inga problem..Känner faktiskt
knappt att jag är gravid nu...klart jag känner ju sparkarna åså men jag har
inte besvärats av något, att man börjar känna sig tung eller så...ont i ryggen
osv..dom säger ju att den här tiden oftast är den härligaste, när magen inte
är så stor än..jösses när jag tittar på tjejer som är höggravida så känns det
helt overkligt att min mage ska bli så där stor...haha..shit undra vad man
väger när den lille kommit ut? jag har stått still nu på samma vikt ett tag.
6 kilo har jag gått upp än så länge..vore ju skönt om man inte går upp
mer än 15 iaf! men man vet aldrig..kanske bli vattenfylld å går upp 30 eller nått =)

Nu har jag iaf precis slängt i mig en tallrik fil&flingor, ska blåsa håret strax..
Börjar jobba kl ett, men innan det blir det en fika med Josephine :)
Har även lagt in nya magbilder, har ju en eilert i kristinehamn som är jädra
nyfiken =)

Ha en underbar dag i detta härliga vårväder =)









Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööööööööööt magge!!! =)

2010-04-12 @ 10:25:06
Postat av: jessica

va fin mage:) va sugen man blir;P

2010-04-12 @ 12:35:05
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa jag är himla nyfiken på din mage heeela tiden <3 Åh gud vad söt den är, den har vuxit Malpe, big time! Sen du var här! Men åh vad fin den är! MYS!!

2010-04-12 @ 16:48:52
Postat av: Angie

sweet :)

2010-04-12 @ 18:36:45
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin mage du har Malpe! :)

2010-04-13 @ 09:21:00
Postat av: Elin

Du är verkligen så himla fin :)

2010-04-20 @ 14:20:17
URL: http://elinhannahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0