God kväll

Hoppas allt är bra med er läsare, själv vaknade jag precis.
Sovit i två timmar eller något =P Micke sitter här å tjatar om
mat så sitter å klurar på om jag är hungrig eller ej... =P

I går var vi som sagt på statt ett gäng...käkade mat......
Sen var det musik quiz å mitt lag kom trea...dock inget
tredje pris =( sen knallade vi allesammans till björnes
å satte oss...söffet blandade en jätte god alkoholfri drink
till mig =) runt ca tolv så blev det dock lite segt
för sandra, mig & våra magar. Så vi åkte hem!
Längesen jag träffade Sandra å sicken söt mage!
Hon ska ha ca en vecka före mig, undra vems
som kommer först ;) spännande! Undra vilka fler
som ska ha ungefär samtidigt..snart börjar ju föräldrargruppen :)

Ne om jag ska pallra mig in i duschen..efter maten blir det bara
film å massa godis & myselipys :)


Innan statt igår så satt vi hemma hos josse jag & Marre.
Hur skönt som helst ute på hennes balkong när solen va framme!








Mitt lag :)



Marre, Angelica & Molly va ett lag!




Rebecka & Loppan kom tvåa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du träffade på Sandra, ni ska ju ändå ha samtidigt ungefär så ni kan ju dela så mycket under denna tiden ju. :) Hoppas du mår bra och lillen däri :)

2010-04-10 @ 22:46:22
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0