Första föräldrargrupps träffen.


Kom precis hem från barnmorske mottagningen nu.
Har varit på föräldrargrupps möte. Va en ganska liten
grupp, 5 par var vi. Lagom tyckte ja, trodde det skulle va
en jätte stor grupp. Fick presentera oss osv först.
Micke kunde ju inte va med för han har inte kommit hem
från Norge än. Haha han som är så blyg skulle nog inte
säga så mkt =P Sandra & Tommy var ju i samma grupp,
tur det =) hade känt mig lite ensam annars. Pratade lite
om vad vi vill få ut av gruppen å ställde lite allmäna frågor
åså. Tyckte det var trevligt!

Annars idag har jag jobbat, sen var Linnea här å hämtade soffan.
Så nu tänkte jag plocka det sista här hemma. Har packat allt bara
några tallrikar å små saker kvar. I morgon ska vi till banken å möta
dom som sålt radhuset till oss, betala & sen får vi nycklarna :D
Så Micke, pappa å mickes mammas sambo ska tapetsera hela helgen.
jag & Marre ska städa lägenheten. Fy va tråkigt =P men det är gjort
i ett kick eller vad säger du Marre =)

Såååå min helg kommer bestå av flytt å städ. Om nån känner för att
hjälpa till så är det bara att ringa!!!!

Hade bra!


skrutten har kvällsgympa!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

En sån där öl kagge har du väl aldrig haft??? =) Fin så! <3

2010-05-09 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0