.




Vaknade upp till sol idag...börjar bli en vana, härligt :)
Gick bort till gika på frukost...satt ute å drack kaffe
å tjöta. Sen skulle hon till arbetsförmedlingen så då passade
jag på att ta en promenad med Mario. Efter en stund så vart han
så trött så vi satte oss på torget å njöt av solen =)
Fick sällskap av han som går runt å gapar på stan..=P
vet ni vilken ja menar? han står å svär å klagar över kommunen
å vilken skit håla vi lever i osv...undra om det är något fel
på honom eller om han bara är allmänt missnöjd med allt?
han e inte blyg för att yttra sig iaf..han klappade iaf mario
å fråga om han va en sån där strids hund...va svarar man på de lixom..
Visst, han är en amstaff...men å andra sidan anser jag att det är
ägaren som gör hunden...den där lille plutten är ju ingen "stridshund"!
Jaja, jag smet vidare till nästa parkbänk ist å satte mig hos emmelie
å hennes kompis.

Nu har jag stoooor städat & hängt upp den sista tvätten, SKÖNT!
Micke kom precis hem...ska ner till cykelaffären å lämna in gottans
cykel..lånade den för ett tagsen å va tror ni händer nån pajjar
ju hela kedjan..varför just jag...den stod minsann utanför knodden
å josephine ett bra tag då hände inget...sen står den här EN natt.
Undra va detta kalaset ska kosta nu då...suck.

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bara du som lyckas med allt säg :)



Den där snubben gick fram till mamma och skällde på henne för hon hade en sån där neongul liknande färgad jacka vet du som de kan köpa på elux och den är ju liknande kommunalarbetarnas! Så hon fick ju höra ett och annat om kommunen haha!! Konstig karl det där.

2010-04-16 @ 20:36:07
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0