....


Inte så kaxig idag :( va ju på sjukhuset i går...för det första hade jag tid kl halv tolv,
fick komma in kvart över tolv. Sen när "tanten" skulle kolla i mina öron så stoppar hon
in en stor makapär ser ut som nån slags tratt å det gör så ont så jag skriker rätt ut..
Va ju så fruktansvärt öm i öronen att de gjorde ont bara jag tog på dom! men hon va tvungen
för att kunna se nått, det gjorde så ont så tårarna bara rann...fy fan. Fick iaf tabletter som
jag ska äta & örondroppar..hade öroninflamation å svullen trummhinna..Åkte till jobbet
efteråt, söffet la i örondroppar i örona å det slog lock..hörde knappt någonting fick skrika
vaaa till varenda kund...men locket släppte ibland som tur va annars hade jag inte hört ett skit.

Efter jobbet åkte jag & hämta mormor&per. Åkte hem till mamma&pappa, käkade påskbord.
Hur mkt gott som helst, men hade ingen vidare matlust..började få huvudvärk med..
Så jag tog med mig mitt påskägg å åkte hem ganska fort. På kvällen när det var dags för
örondroppar igen så hjälpte micke mig, men då slog det ännu mer lock..känns lixom som
det inte rinner in i örat! typ som jag har världens största vaxpropp som inte får plats..
vet inte hur många gånger jag vaknat i natt...å nu hör jag inte ett skvatt...ont som fan gör det.
Ska aldrig mer pilla med tops jag lovar...ta bara bort denna smärta!!!!!!!!!!

Väntar på att Micke ska vakna så blir det örondroppar IGEN. Hela örat e ju fyllt med gul äcklig
sörja å nu ska jag trycka in ännu mer..ska ligga inne hela dagen å bara tycka synd om mig själv.
Är det inte bättre ikväll så får jag sjukanmäla mig till jobbet i morgon.

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: jessica

ucsh stackare, jag va öronbarn när jag va liten och har fått tagit såna droppar MÅNGA gånger, och tyärr så slår det lock på öronen, och när det väl släpper och rinner ner känns det jätte äckligt, man ska ligga ett bra tag så de får rinna ner lixom, men usch va hemskt det är..lider med dig..

2010-04-02 @ 10:10:23
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh gumman, stackars dig!! Kan inte föreställa mig smärtan för jag har inte haft öroninflammation men usch låter fruktansvärt. Hoppas du kryar på dig fort!! Många krya på dig och glad påsk kramar!!

2010-04-02 @ 13:46:31
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0