Den här lördagen...


Känns riktigt jävla seg & pisstråkig...
Jobbade till fyra trodde jag skulle va helt slut
sen men är hur pigg som helst å nu verkar det
inte finnas nått att göra...Micke ska jobba som vakt
ikväll på nån bois fest...kul att han fått börja jobba som
det igen med vad ska ja göra på helgerna?
Många andra jobbar med eller festar. Och andra..jaa..?

JAG ÄR PIGG jag orkar inte sitta inne å glooooo...som en ko.
Fan va segt..jag kanske skulle gå till statt å hoppas på att
bli upptäckt av bingo, en knubbig liten malpe e nog vad som
behövs i branchen...ja jag trort.

I morgon ska iaf hela lägenheten packas..Micke åker till
Norge på natten så vill att allt ska va klart. Har hämtat tapeter
idag å våran säng har även kommit...fint det...får hämta
sängen nästa helg när vi flyttar...fullt upp blir det..
När allt är klart ska ja bara glassa på balkongen, eller varför
inte i trädgården? grilla varenda dag å bli skit brun...
Söffet & jag ska åka till ikea oxå veckan efter, inhandla gardiner
å massa annat nytt. Hon har ju en himla bra smak damen så
hon får agera inredare! ska bli så kul å handla massa nytt =)
Snart är det klart!!! åh vad skönt det ska bli min hjärna går på högvarv.

Ne jag ska väl fortsätta lyssna på musik här å vara rastlös =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0