Ännu en perfekt vårdag :)




Strålande väder i da med :) Nu orkar inte jag va sjuk mer!
Öronen är fortf inte bättre, värken e lite bättre men varje gång
jag tar salva så slår det ju lock...extremt störande å ha lock 24/7.
Nu har jag precis satt på kaffe & kokar ägg. Ska göra ordning en riktig
mums frukost! Har satt på satc, åkte hem till Josephine i går & lånade
alla avsnitt, så ja har nått att kika på hela dagarna..

Mamma ville jag skulle komma hem runt tre, fika åsen äta där på
kvällen, syster, mats & noel kommer oxå..inte ofta vi ses så vore ju
kul att träffa dom..får försöka pallra mig ut sen!

saknar min lille plutt massor! fin kort på micke & Noel tycker ja :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja pallra dig iväg och få lite uppiggande sällskap, kan nog göra susen :) Kramar om

2010-04-04 @ 13:48:50
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0