Vilken härlig söndag man vaknar till :)


Tittade ut genom fönstret nu...solen lyser å det ser inte ut att blåsa nått =)
Härligt att vakna pigg..ska sätta på kaffe snart å fixa i ordning lite god frukost.

Helgen har varit lugn, fest har varit det sista jag vart sugen på.
I fredags lagade Micke entrecote & hemmagjort potatis gratäng till oss.
Jag som är mesig när det gäller fett å senor lämnade kvar halva kött biten =P
Neee entrecote var nog inget för mig...

I går så jobbade jag som vanligt...tvättade när jag kom hem å fixa
lite...kl sju så blev det mat på rhodos me micke sandra å tommy.
Smakade fint! gick till åkes och köpte en stor godis påse åsen vidare
till bion, flickan som lekte med elden. Jag tyckte den va skit bra!!!
Sjukt spännande i slutet...micke har ju läst alla böckerna, han tyckte filmen
va sådär...dom tar ju bort så mkt...så jag tycker det e roligare att inte läsa
böckerna, slipper man bli besviken på filmen sen =)

Idag vet jag inte riktigt vad som sker...inne kan man ju inte sitta iaf..
Kl fyra ska jag å Marre på boxning det är det enda jag har planerat..

Ne, dax för kaffe, ha en bra söndag!



Saknar dig Nemo, tänker på dig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0