Sjukt seg dag.



Heelloo!!!

Gårdagen började på jobbet, va helt fullt med folk till kl blev tre/halv fyra.
Men det gick bra, skönt när det är mycket för då går dagen snabbt.
Kände mig helt död när jag kom hem, vrålhungrig, åt lite fläskfilé
å potatis som va kvar sen fredan, orka inte ens värma det satt
å tugga mekaniskt å jäspa om vart annat. Men efter en dusch så piggnade jag till.
Gick bort till Sandras mamma, hon är i grekland så vi satt ute på den
inglasade altanen med värmes ljus å musik :) drack en jädrans massa vin
å kl tio gick vi vidare till Marre, där var det fest! å alla va precis kanon.
Hamnade på björnes å skulle beställa en drink, fick även en shot å den shoten
satte sig fint i magen eller inte...efter det är det rätt suddigt...

Vid halv två gick jag & Micke iväg för att käka pizza åsen blev det hemgång.
I dag när jag vaknade trodde jag allvarligt jag skulle dö. Usch längesen
jag mådde såhär kasst?! har legat i soffan sen kl halv tolv med täcke, godis
och trocadero. Är ju The hills maraton, perfekt en sånhär dag när jag inte
vill röra mig i onödan!! Micke har somnat, får väl väcka han om en stund.

I kväll ska vi äta Tacos :) mums.

bye



Tänk, om ca 2 månader ligger jag sådär i vattnet å njuter :) LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Catherine

tack! så jäkla opraktiskt med baddräkt i shorts bara när man ska gå på toa:P

2009-09-29 @ 15:34:53
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0