Sjuk?


Började känna mig lite krasslig i går kväll...
Halsen sved osv...vaknade åtta i morrse
å kunde inte sova mer..drack massa thé,
det hjälpte lite...

Va så fint väder ute å orkade inte sitta inne så mötte
Josephine på stan. Gick till ströget å drack thé IGEN
å åt glass :) kikade runt på stan köpte lite saker =)
När jag kom hem kom ja dock på att ja glömt det viktigaste..
halstabletter, alvedon, å glass eller nått annat gott att trösta mej
med =/ sitter nu å äter popcorn, va rätt gött när de klia i halsen..
knäckebrö e oxå gott när halsen kliar!!

Känner mej värre nu...e sjukt seg å ögonen e glansiga.
Jag vill inte bli sjuuuuuuuuuuuk! måste pallra mej till jobbet i morrn...
inte råd att va borta..jobbar bara till två så de ska nog gå fort.
Ledig på torsdag så mår ja fortf dåligt kan ja vila ut då!
Dessutom viska en fågel i mitt öra att Josephine ska komma hit
i morgon kväll å ta hand om mej =)

Man blir så ängslig när man e sjuk...känner sej nere å ensam.
Önska min älskling va här nu buuää...

Ne så farligt e de inte =P nu ska jag dricka..............vad tror ni?

god afton

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fågel?

2009-09-01 @ 21:09:24
Postat av: Anonym

din mammas

2009-09-02 @ 14:40:50
Postat av: Anonym

åh vilken trevlig liten blogg. är du från mariestad? tycker du ser ut som en lite fishyfish =)

2009-09-02 @ 17:48:44
Postat av: Anonym

åh vilken trevlig liten blogg. är du från mariestad? tycker du ser ut som en lite fishyfish =)

2009-09-02 @ 17:48:54
Postat av: Anonym

de tycker du va josephine

2009-09-02 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0