På bättringsvägen?


God morgon på er!

Jag har varit vaken en timme nu...kunde inte sova längre.
Jobbigt när man vaknar så tidigt finns inget på teve...
Väntar på våra bästa år som börjar om en timma =P
Hade varit skönt med en morgon promenad men jag känner
att jag inte e riktigt pigg på det. Är mkt bättre i halsen idag.
Den svider inte lika mkt längre, är bara täppt i näsan nu
å hostar lite. Hällre det faktiskt...så jobbigt när det
svider...jobbigt att svälja osv...dricker nu kaffe för
första gången denna vecka =P har inte alls varit sugen på
det har blivit en massa thé i stället. Men det verkade iaf
hjälpa mot halsen =) all honung har gjort den len =P

I går när jag slutade jobbet så handlade jag lite halstabletter
å alvedon å annan "medicin". Gick hem å badade å la mig på soffan.
otroligt uttråkad när kvällen kom...Josephine knackade på vid åtta tiden :)
Då blev jag lite gladare =) hon gick till kiosken å köpte cola & lösgodis.
Kollade på efterlyst å tjatade skit i vanlig ordning...

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...är ledig..hoppas det
blir regn så man kan ligga inne med gott samvete...i kväll kommer iaf
min älskling hem =)

Nu ska jag fylla på kaffet å ta mej en knäckemacka.
Ha en bra torsdag, snart är det helg =))


Ibland undrar jag...är man en ärlig å bra vän, räcker inte det alltid till?
Har fått skit för saker jag inte alls fattar...å när nu "ni" umgås,
så kanske den personen jag fått skit av ska börja tänka över
om den personen är så ärlig själv...eller den den umgås med..
Eller den personen som var en idiot förut helt plötsligt är tillbaka
i era liv...ärligt talat fattar jag ingenting...helt plötsligt är det jag som
står utanför alltihopa...å trodde ärligt talat inte DU var sån.
Men jag lägger ner det där..har undrat å funderat å inte kommit
fram till nått vidare svar varför de blivit så eller varför inte en jävel
kan förklara eller försvara mig. Jag har ändå funnits där för DIG
jämt. Jag har aldrig struntat i dig, eller pratat om dig så som dom gör.
Men dom som pratat mest skit om varandra å struntat mest i varandra
när det väl gäller, ja, dom är nu helt plötsligt bästa vänner.
Va bara tvungen å få skriva ur mig lite...inte för att nån kommer fatta nått
av denna sörja men ändå. Nu lämnar jag det bakom mig. Är asbolut inte perfekt
på något vis...men bättre än så förtjänar jag.

               
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0